Mopszmánia

A mopszos képeket, videókat, storykat ide küldhetitek: mopszmania@indamail.hu

1.Mopszmánia szépségverseny!

1. Mopszmánia szépségverseny!!!

Egy alomból

Gazdik mondták

IndaFotó képek

Bélyeg

Mopsz Szv: Szotyi az eleven

2008.11.06. 12:00 - eric

Címkék: szv1

Tündibündi kis Szotyiról 3 képet is kaptunk. Furcsamód az első kettőn a hideg kövön fekve is húzza a lóbőrt, míg a harmadikon kicsit olyan mint én mikor apró hőemelkedéstől is játszom a nagyhalált. Amúgy most igy már a sokadik általatok küldött kutymorgó után kezdem úgy érezni, hogy a Mopszlik bizony plüssbuzik. Sőt abban is biztos vagyok , hogy külön skalpot jelent nekik ha a gyerekek plüsseit nyúlhatják le.

A nagy fekvés közben megkérdeztük Szotyit, hogy meséljen pöppet magáról:

"Én Szotyi vagyok. 2006. március 26-án születtem Pápán. Az igazi nevem Beautiful Klement Málna.
Nagyon eleven vagyok és rossz.Megeszem a Főtáv számlát, nem szeretem a gazdik narancssárga tapétáját, lopom ami lopható, nagyon horkolok, néha az emberek orra alá pirítok (utána persze én arrébb megyek, mert ugye büdi) de a gazdiék így is nagyon imádnak. Volt előttem egy nővérem a gazdiéknál, de őt sajnos elvitték az angyalok, amikor fél éves volt. Nem volt kérdés, hogy jöhet e még egy kutyu és , hogy a kutyu milyen fajta legyen. Nagyon sok szeretet van bennem és ha valaki szomorú mindig odabújok és rögtön jobb kedve lesz."

Zsuzsinak köszönjük szépen a képeket!

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mopszmania.blog.hu/api/trackback/id/tr91753655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása