Mopszmánia

A mopszos képeket, videókat, storykat ide küldhetitek: mopszmania@indamail.hu

1.Mopszmánia szépségverseny!

1. Mopszmánia szépségverseny!!!

Egy alomból

Gazdik mondták

IndaFotó képek

Bélyeg

Bizsu

2008.11.23. 08:00 - Moks

Bizsu vagyok és nemsokára két éves leszek. Mikor taliztam anyuval, egyből megszerettem, annyira, hogy le sem tud magáról vakarni azóta. Még dolgozni is együtt járunk, nagyon fárasztó minden reggel bemenni az ircsibe és begyűjteni a sok hasvakargatást és hagyni, hogy mindenki játsszon velem. A képek egy kicsit csalókák, mivel mindig azt mutatják, hogy alszom, vagy valami hasonlót csinálok, de ez csak megtévesztés, pl. ha vacsi van, igen is nagyon élénk vagyok :-) Láttátok a szülinapi tortámat? Anyának asszem sokszor az agyára megyek, pl. mikor a főnöke orra alá pukizok, de ő mindig megbocsátja, bár az ablakot sarkig kitárja :) Én is plüssös függő vagyok, ebből sajnos nem tudok kigyógyulni, ezt anya hibája, mert mindig vesz újabb és újabbakat. Asszem tényleg szeret. Bizsu

A bejegyzés trackback címe:

https://mopszmania.blog.hu/api/trackback/id/tr77779245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása