Mopszmánia

A mopszos képeket, videókat, storykat ide küldhetitek: mopszmania@indamail.hu

1.Mopszmánia szépségverseny!

1. Mopszmánia szépségverseny!!!

Egy alomból

Gazdik mondták

IndaFotó képek

Bélyeg

Mopsz Szv: Főpöpő avagy a másik Pöpike

2008.11.05. 11:07 - Moks

Címkék: szv1

Belzebubó tolmácsolta a következő induló életrajzát Nekünk. Köszönjük az érdekes infókat is, alkalmasint (ha nem türelmetlenkedik 10 kismopszkép a postaládában:) ) post születik belőle!

Tehát Főpöpő Pöpike:

2006.október 27-én láttam meg a napvilágot a XI.kerületben Zsófi nénémnél.
Állitólag kutya vagyok, a mopszok fajához tartozom. Fajomnak gyönyörü
példánya vagyok- legalábbis igy mondják a hozzáértők. Eredetileg Ázsiából,
Kinából származom. Hát igen!Egy nagy nemzet megbecsült kutyafajához
tartozom. Testvéremet hamar elszakitották tőlem. Anyukám (Amar) születésem
után nem sokkal örökre elszenderedett.Ennyi lelki mepróbáltatás után,
kedves emberek (az egyik nagyon nagy volt-ő későbbi
papikám)jöttek,simogattak,ölbe vettek. Aztán még többször jött mamikám, a
végén pedig elvitt magával.Jelenleg mamikámmal és papikámmal lakom. Néha
fogom a cókmókomat és Pilismaróton őrzöm nagyikám házát vagy matinékat
szervez nekem mamikám Lola barátnőmmel.
Kedvenc időtöltésem a csipogós csontom rágása,alvás,játék,
motorcsónakázás,mopsztalálkozókon való részvétel és gyakran meglátogatom
legjobb barátnőmet,fajtársamat Lolát is és sielni is voltam már ifjú korom
ellenére.Rendkivül aktiv társadalmi- és sportéletet élek, sokszor járok
étterembe,éjszakai bárba és bulizni is ezenkivül sokat járok az
erdőbe,sielni és papikám amikor vizisiel én a felelősségteljes megfigyelő
poziciót töltöm be a hajón. Mamikámmal járok rendszeresen siedzésekre
is!Terápiás kutyaként is teljes mértékben beváltottam a hozzám füzött
reményeket.Egyszóval, szinte tökéletes vagyok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mopszmania.blog.hu/api/trackback/id/tr24751062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása