Mopszmánia

A mopszos képeket, videókat, storykat ide küldhetitek: mopszmania@indamail.hu

1.Mopszmánia szépségverseny!

1. Mopszmánia szépségverseny!!!

Egy alomból

Gazdik mondták

IndaFotó képek

Bélyeg

Mazsola a mopsz

2008.12.11. 13:08 - Moks

Mazsi levele:

15 hetes Mazsola vagyok , a szüleim kedvence, bár ezt néha tagadják. Apu szülinapjára érkeztem mint ajándék, ( ő majdnem elájult amikor meglátott és az ajándékot SZERETNI KELL, MÉG HA ROSSZ IS ) és akkor még nem is sejtették, hogy milyen kincsre leltek bennem. Az első héten még elhitték, hogy az alváson és evésen kívül nem érdekel semmi. Na de aztán;.Elhalmoztak játékokkal, ami persze nagyon szép és szeretem is őket, de valahogy a lakásban található többi plüss, papucs, szőnyeg, wc kefe , gazdi kéz és láb jobban érdekel, főleg, ha rághatom cibálhatom azokat. Étvágyammal sincs baj főleg azóta, hogy megkóstolhattam azokat a finomságokat, amit a gazdik esznek. Na azóta van hiszti rendesen, hogy én csak abból kérek, de hát én is szívesen adok nekik az enyémből. ( persze nem kell nekik ) Próbálnak nevelni is, de tudniuk kéne, hogy én még fiatal vagyok ehhez ( persze, ha van jutalom falat mindent megcsinálok) és nekem csak játszani, bolondozni lehet. Néha hallom, hogy már Apu is elismeri Anyumnak, hogy ki a főnök a háznál;Kitaláltátok mi??!! Hát ÉN!!
Na most megyek, mert sok a dolgom, de mutatok pár képet magamról!!

Sziasztok Mopsok!!

Mazsola a Mops

A bejegyzés trackback címe:

https://mopszmania.blog.hu/api/trackback/id/tr10817098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása