Mopszmánia

A mopszos képeket, videókat, storykat ide küldhetitek: mopszmania@indamail.hu

1.Mopszmánia szépségverseny!

1. Mopszmánia szépségverseny!!!

Egy alomból

Gazdik mondták

IndaFotó képek

Bélyeg

Az első mopsz szépségverseny győztese: Póker!

2008.12.08. 08:00 - Moks

Címkék: szv1

Nagy tapsot a győztesnek, aki 130 pont gyűjött a padlón fekvős pózával! Kedves gazdikat megkérjük, hogy írjanak egy emailt, hogy hova küldhetjük az ajándékot (ami ugyan még nincs kész:), de nem felejtettük el)

Akik most nem nyertek ne keseredjenek, lesz még szépségversney, előbb mintgondolnátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://mopszmania.blog.hu/api/trackback/id/tr39808890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.08. 09:35:58

gratula a kis hajótöröttnek :D

Horizont 2008.12.10. 23:25:19

Jaj de jó én is őrá szavaztam.Gratulálok NEKI!

Kriszty00 2009.03.18. 17:40:57

Nagyon édi.Nekem is van egy Mopszim.Sajna nem tudom hogy kell képet feltenni erre az oldalra.Kb.két napja regisztráltam.Lenne egy-két kérdésem is.Ha valaki tud világosítson fel.A segítséget előre is köszönöm.

Mopszli99 2011.02.16. 21:34:29

Örülök hogy Poker nyert,szurkoltam neki! :D


süti beállítások módosítása